Reclamo N° 270238

João paulo
02 Giugno 2022
Good evening, my name is Joao Paulo and I live in Brazil, Rio de Janeiro. In 2020 my wife and I paid 3 nights at the Pevero hotel in Sardinia for our honeymoon, however, due to Covid-19 the reservation had to be postponed and a voucher valid for September 2021 was given to us. The pandemic still continued in 2021 and the borders were still closed, so we requested yet another voucher extension. The hotel replied to us and confirmation of the extension was sent by email. This year, after opening the borders, we decided to use the voucher but the hotel refuses and says that there was a typing error in the email, which did not happen. I would like the support of the association to find out the ways to collect the amount paid to the hotel. ———————————————————————————— Buonasera, mi chiamo João Paulo e vivo in Brasile, Rio de Janeiro. Nel 2020 abbiamo pagato 3 notti all'hotel Pevero in Sardegna per la mia luna di miele, però causa Covid-19 la prenotazione è stata posticipata e ci è stato consegnato un voucher valido per settembre 2021. La pandemia è continuata nel 2021 e le frontiere erano ancora chiuse, quindi abbiamo richiesto l'ennesima proroga del voucher. L'hotel ci ha risposto e la conferma del rinvio è stata inviata via e-mail. Quest'anno, dopo aver aperto le frontiere, abbiamo deciso di utilizzare il voucher ma l'hotel rifiuta e dice che c'era un errore di battitura nell'e-mail, cosa che non è avvenuta. Vorrei il sostegno dell'associazione per riscuotere la somma versata all'hotel.
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