Reclamo N° 106610
Benedetta
05 Luglio 2018
In data 31 gennaio 2018 ho subito un ritardo sul mio volo Ryanair Napoli-Madrid FR1330 superiore alle 3 ore.
Come da normativa europea ho fatto richiesta di rimborso (che corrisponde a 400euro) online in data 1mo febbraio 2018, al quale è seguita risposta scritta del Customer Care office datata 15 febbraio 2018, nella quale mi viene comunicato che riceverò il rimborso previsto.
Ad oggi, nonostante numerose richieste via chat e via mail, non ho ricevuto alcun rimborso. Potete aiutarmi a risolvere il problema?
Qui di seguito riporto il testo della comunicazione di Ryanair del 15.02.2018:
Our Ref: 2090850/PQB8TF
[email protected]
Dear Mrs Izzi,
We refer to the online claim dated 01st February 2018.
We sincerely regret the delay on your flight FR1330 from Naples to Madrid on the 31st January 2018.
We wish to confirm that a cheque for the sum of 400€ has been authorised by Ryanair in full and final settlement of your claim under EU 261. Please allow 10 working days to receive this cheque to the above address.
Please accept our sincere and renewed apologies for this flight delay.
Thank you for flying with Ryanair and we look forward to welcoming you on–board another Ryanair flight again soon.
Yours sincerely
________________________
Balazs Kehi
Customer Services
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